Sims - Reisverslag uit Wilson, Verenigde Staten van benendiana Boon Huijgen - WaarBenJij.nu Sims - Reisverslag uit Wilson, Verenigde Staten van benendiana Boon Huijgen - WaarBenJij.nu

Sims

Door: benendiana

Blijf op de hoogte en volg benendiana

12 Mei 2016 | Verenigde Staten, Wilson

We zijn nu onderweg naar Myrtle beach, south carolina. We zijn op een heel goedkope camping, de enige buren zijn, een struisvogel en een koppel runderen met flaporen, heerlijk rustig. Niet douchen want die zien er niet uit. Internet werkt traag of helemaal niet dus de laatste verslagen lieten op zich wachten. Het vorige verslag heb ik zelfs 3 x moeten schrijven, maar dit terzijde. Ook geen film kunnen kijken maar wel weer eens gelezen. Het weer lijkt wat te verbeteren maar af en toe voel ik toch een spatje regen. Het is in ieder geval warmer. Eigenaar was bijzonder maar wel aardig. Grappige camping voor 1 nacht. Gelukkig lazen we pas bij vertrek dat we geen alcohol mochten nuttigen op de camping. Nu op naar de drukte van Myrtle beach.