Myrthle beach, south carolina - Reisverslag uit Myrtle Beach, Verenigde Staten van benendiana Boon Huijgen - WaarBenJij.nu Myrthle beach, south carolina - Reisverslag uit Myrtle Beach, Verenigde Staten van benendiana Boon Huijgen - WaarBenJij.nu

Myrthle beach, south carolina

Door: benendiana

Blijf op de hoogte en volg benendiana

14 Mei 2016 | Verenigde Staten, Myrtle Beach

Iedere keer als ik naar de weersverwachtingen kijk, schuift het mooie weer een dag naar voren, zo ook nu weer. "Het wordt wel wat lichter langs de kantjes" zeg ik tegen Ben, terwijl wij bijna ons eindoel van deze dag bereikt hebben. Hij bromt iets terug en vlak daarna komt de regen met bakken uit de lucht en in de verte ook nog onweersflitsen. We laten ons niet uit het veld slaan en zingen naar hartelust met de radio mee: BORN IN THE USA.. we rijden met veel motorrijders op, wij zitten droog het kan dus erger. Later blijkt er een Harley bijeenkomst te zijn in Myrtle beach. Als we ons gaan inchecken wordt het droog en een goeie temperatuur, zal het dan eindelijk gebeuren?. Veel motorrijders op de camping ze komen op de moter aan of achterop een pick up of aanhangwagen, maar het mooiste is als een camperbus de achterklep opendoet en er 2 harleys uitkomen. En maar poetsen die dingen en maar rondrijden door het dorp. Onze camping staat vlakbij het strand en de boulevard, we gaan de boel ff verkennen. Het lijkt wel een kermis, een reuzenrad en andere atracties, veel eettentjes en hotels, maar geen terrasjes. Misschien bij het strand, dus straatje ingelopen en daar zagen we een kroeg, hier komen de locals een biertje halen hoorden we later. Vele sterke verhalen en biertjes later zijn we weer tevreden naar buitengestrompeld, hamburger naar binnengewerkt en laverend tussen de harleys door overgestoken naar de camping....het bleef nog lang onrustig in de stad....
De volgende dag rustdag ingepland...langzaam opgestart, lekker pinksterontbijtje gemaakt. Badkleding aan en nasr het strand, jawel strakblauwe lucht en 29 graden. Heerlijk liggen en optijd draaien. Het is daar niet van strandbedjes en parasols. Het water was goed te doen wel erg wild en vrij hoge golven, je was al door voor je er erg in had. Daarna nog een duikin het campingzwembad, biertje drinken bij de camper en douchen. Savonds uit eten en daarna op een muurtje gezeten bij de boulevard moters kijken in alle soorten en maten net als de mensen die erop zaten... lekker ontspannen dagje....volgende trip wordt Charleston

• 16 Mei 2016 - 13:10

Ko:

Klinkt gezellig en het komt toch nog goed met de zon.