philadelphia - Reisverslag uit Philadelphia, Verenigde Staten van benendiana Boon Huijgen - WaarBenJij.nu philadelphia - Reisverslag uit Philadelphia, Verenigde Staten van benendiana Boon Huijgen - WaarBenJij.nu

philadelphia

Door: Diana

Blijf op de hoogte en volg benendiana

08 Mei 2016 | Verenigde Staten, Philadelphia

Vanuit New York zijn we met een taxi de camper gaan ophalen, de verhuurder was enorm blij ons te zien...there they are ....riep hij tegen de collega's....we waren volgens zijn administratie een dag te laat en was ongerust geworden....maar volgens onze papieren waren we gewoon op tijd...meestal halen de huurders de camper op na 1 nacht verblijf in een hotel, dat is nl verplicht. Wij hadden 2 nachten hotel genomen omdat we in new yorkcity waren...de papieren nog goed nageken op inleverdatum van de camper maar dat is gelukkig bij beiden hetzelfde....de camper bij de eerste supermarkt volgegooid met eten en diverse dranksoorten en rijden met die kar.....was wel weer ff wennen zeg...ook de rijstijl van de oostkust is anders ze lappen de snelheidsregels aan hun laars in tegenstelling tot de westkust...we hebben 2 nachten overnacht op een camping in coatsville half uurtje van philadelphia vandaan....na de eerste nacht hebben we de camper bij een station geparkeerd en met de trein naar philadelphia gegaan...de eerste de beste trein stapten we in...de Amtrak...daar werden we bij het volgende station alweer uitgegooid want we hadden kaartjes voor de Septa...tja weten wij veel....philadelphia was leuk om te zien...daar was de declaration of independence ondertekend...we zijn alleen door het historische old town heengelopen en langs the waterfront. In een bar nog een amerikaanse touristenstel gesproken en daarna weer terug naar de camping

• 10 Mei 2016 - 10:01

Susan Boogaard:

Dus jullie hebben zelfs in Amerika mensen ongerust kunnen maken.
    Maar twee dagen New York vooraf is natuurlijk wel erg leuk.
    Lekker zo met de camper op pad.
    Neerzetten waar en wanneer je wil en een goed plan om met de trein naar een stad te gaan
    en die op je gemak te bekijken.
    En geen boete gekregen vanwege een soort zwart rijden?
    Groet Susan.